Bijzondere zwemles

Heeft je kind wat extra aandacht of begeleiding nodig? Dan is een kleine groep wellicht precies wat je kind nodig heeft.

In de lesgroepen van de bijzondere zwemles zitten maximaal 4 kinderen en de zwemles duurt 45 minuten. Hierdoor kan de zweminstructeur meer individuele aandacht geven aan je kind. Er wordt spelenderwijs les gegeven met een hoge bewegingsactiviteit. Omdat er meer individuele aandacht kan worden gegeven, kan de zweminstructeur samen met je kind werken aan knelpunten.

Vragen?

Heb je na het lezen van deze tekst nog vragen, klik dan op onderstaande button om ons een e-mail te sturen. Uiteraard kan je ook telefonisch contact met ons opnemen. Ons telefoonnummer is: 0575-561544.

Stuur e-mail

Inschrijven?

Inschrijven voor de bijzondere les kan op ieder gewenst moment, starten met de zwemles kan vanaf 4 jaar. Voor de inschrijving ben je inschrijfgeld verschuldigd welke direct bij online inschrijving wordt voldaan.

Let op! De inschrijving is definitief zodra het inschrijfgeld is voldaan.

Je kind inschrijven voor bijzondere les, klik op onderstaande button en maak een account aan, of log in.

Inschrijven zwemles

Aanschaf leskaart

Nadat je kind is opgeroepen voor de zwemles is het mogelijk om hieronder een leskaart aan te schaffen. Doe dit in ieder geval voor aanvang van de 1e zwemles. Er kan per les worden betaald, maar je kan ook meerdere lessen in het voren aanschaffen. Hierbij willen we benadrukken dat de lessen alleen aaneengesloten kunnen worden gekocht. Er dient dus voor iedere les te worden betaald of je kind aanwezig is of niet.

Abonnementen & tickets

zwemles 11.jpg
1x Bijzondere zwemles
€ 20,55

Bestel nu 1x Bijzondere zwemles
zwemles 11.jpg
5x Bijzondere zwemles
€ 102,75

Bestel nu 5x Bijzondere zwemles

Wanneer kan ik voor Bijzondere les terecht?

Zwembad Rhienderoord

Dag Tijd Bad