Aquasporten bij Rhienderoord

Bij Rhienderoord werk je op een leuke manier aan je gezondheid.

Sporten bij Rhienderoord gaat veel verder dan alleen het verbeteren van je conditie. Bewegen in het water is een low-impact sport. Door de opwaartse druk van het water wordt de druk op gewrichten aanzienlijk verminderd. In het water weegt u 90% minder en wordt het lichaam veel meer gespaard. Dit is dan ook de reden waarom geblesseerde sporters vaak in het zwembad opnieuw aan hun conditie beginnen te werken. Naast de conditietraining is sporten in het water ook een weerstands- of krachttraining. Door de weerstand van het water werk je in het water harder dan in de lucht. Met de aquasporten bouw je ook spiermassa op. De lessen variëren van gewoon lekker bewegen tot intensief.

Ben je slecht ter been!?

Geen probleem, zwembad Rhienderoord beschikt over een speciale trap en een tillift zodat je makkelijker in het water kunt komen.

Bedrijfssporten

Werkgevers opgelet! Wil je de werknemers van je bedrijf een passend aanbod bieden om bij zwembad Rhienderoord te komen sporten? Voor iedere werknemer een passend aanbod, of een aanbod voor het collectief, wij denken altijd in mogelijkheden.

Hierbij kan gedacht worden aan deelname van het aquasporten of (volwassen) zwemles. Zo nemen de medewerkers van de Gazelle uit Dieren deel aan een actief beweegaanbod bij een van onze aquasporten. Ben je benieuwd wat Rhienderoord voor jouw personeel kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.

Stuur e-mail

Iedereen doet mee in Brummen en Gelrepas gemeente Rheden

Wij hebben een samenwerkingsband met de gemeente Brummen voor de regeling 'Iedereen doet mee in Brummen'. Daarnaast zijn wij partner van de Gelrepas gemeente Rheden.

Klik hier voor iedereen doet mee in Brummen

Klik hier voor Gelrepas gemeente Rheden