Beweegloket

Sporten is voor iedereen, maar nog niet iedereen vindt zelf een passende sport.

Het beweegloket denkt mee met iedereen in de gemeente Brummen die een drempel ervaart om te gaan bewegen.

Bas ten Have, buurtsportcoach, helpt bij het vinden van een geschikte sport- of beweegactiviteit voor jou of voor je kind. Er wordt intensief samengewerkt met de andere buurtsportcoaches. (Uniek Sporten, Jeugd en Verenigingen) Het team heeft een groot netwerk en contact met onderwijs, zorg, welzijnsorganisaties en de sport en beweegaanbieders in de gemeente Brummen.

Samen met jou nemen we de eerste stap(en) om te gaan bewegen

Je bent welkom bij het beweegloket voor:

• Beweegadvies op maat (gratis), voor mensen met of zonder beperking afgestemd op je voorkeur en mogelijkheden.
  • Informatie over (aangepaste) sport- of beweegactiviteiten in Brummen en de regio
  • Begeleiding bij het starten van een passende sport- of beweegactiviteit
  • Ondersteuning aan professionals bij het opzetten van aangepast sportaanbod of ondersteuning bij het lesgeven op maat.
  • Informeren en helpen bij het aanvragen van regelingen met betrekking op het minimabeleid en sport.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust vrijblijvend telefonisch contact op ons via 0575-561544 of stuur een email door op onderstaande button te klikken voor het maken van een vrijblijvende afspraak.