Leer zwemmen bij Rhienderoord!

Starten is mogelijk vanaf 4 jaar.

Wij geloven dat goed leren zwemmen begint bij zwemplezier. Daarom geven wij spelenderwijs  zwemonderwijs en staan wij voor speelse, plezierige, actieve en kwalitatieve goede zwemlessen. De lessen worden gegeven door ervaren en gediplomeerde zweminstructeurs.

De adviesleeftijd om te starten met zwemles voor het A-diploma is vier jaar. Een kind van vier kan moeite hebben om de vaardigheden onder de knie te krijgen. Daar komt bij dat een kind van vier ook start op de basisschool. Dit is voor een kind een grote verandering, die veel energie kost. Wacht een half jaar en het kind zal makkelijker door de zwemlessen heen lopen. Ieder kind moet zwemles kunnen volgen. Omdat niet alle kinderen hetzelfde zijn en op dezelfde manier leren, bieden we verschillende lesvormen aan. Voor meer uitleg over de verschillende lesvormen en de leeftijd waarop gestart kan worden, klikt u op de buttons hieronder.

Zwem-ABC

Met het Zwem-ABC leg je de basis voor een leven lang zwemplezier en zwemveiligheid. Wij geven officiële Zwem-ABC-diploma’s uit van de Nationale Raad Zwemveiligheid. Heeft je kind het Zwem-ABC? Dan voldoet het volgens de Raad aan de landelijke norm ‘zwemveilig’. Je kind kan zich dan goed redden in onverwachte situaties in zwembaden en open water.

Leerlingvolgsysteem

In het leerlingvolgsysteem kun je de vorderingen van je kind volgen. Tevens organiseren wij zo nu en dan kijklessen. Tijdens de kijklessen worden de vorderingen van het kind besproken.

Klik hier voor het rooster van de zwemlessen!

Iedereen doet mee in Brummen en Gelrepas gemeente Rheden

Wij hebben een samenwerkingsband met de gemeente Brummen voor de regeling 'Iedereen doet mee in Brummen'. Daarnaast zijn wij partner van de Gelrepas gemeente Rheden.

Klik hier voor iedereen doet mee in Brummen

Klik hier voor Gelrepas gemeente Rheden

Na je ABC

Ben jij klaar met je zwemdiploma's maar nog niet klaar met het zwemmen? Zwemsportvereniging De Spreng wil de zwemsport bevorderen in de gemeenten Brummen en haar leden een plezierige en veilige omgeving bieden om hun favoriete sport te beoefenen. Trots zijn ze op hun jeugdafdeling, waar kinderen -na het behalen van hun A,B en C-diploma op speelse wijze kennis maken met alle facetten van het zwemmen, het reddend zwemmen en de waterpolo. Plezier en beleving staan hierbij voorop. Dat kan bij de recreatieve groepen, maar ook bij de wedstrijdteams. Passend binnen de financiële mogelijkheden van de club, wordt gestreefd naar optimale wedstrijdprestaties.

Kom 4x gratis proeftrainen!

Home - ZV de Spreng

Zwemdocenten (2).png