Peutergym

Tijdens de peutergym komen alle grondvormen van bewegen aan bod. Alle onderdelen worden spelenderwijs aangeboden. De lessen zijn gevarieerd, er wordt gebruik gemaakt van een vakwerkplan en er is een duidelijke planning voor het gehele schooljaar. Buiten de schoolvakanties om zijn er het gehele jaar elke week peutergym.

Tijdens peutergym ben je samen met je peuter aan het sporten. Je helpt je peuter met omkleden, bij het doen van de oefeningen en in de pauze met het eten en drinken. Je gaat tussendoor dus niet naar huis. Peuters gymen in soepele kleding of in het ondergoed en in de gymzaal zijn gymschoentjes of blote voeten verplicht. Ouders of andere begeleiders mogen met gymschoenen, sokken of blote voeten in de gymzaal. De gymlessen worden aanbevolen door het consultatiebureau.

De lessen worden gratis aangeboden op onderstaande locaties. Je hoeft je hiervoor niet aan te melden!

Maandag - 09:00-10:00u - Kindcentrum Sterrenbeek, Illinckstraat 21, 6961 DM, Eerbeek

Donderdag- 10:45u-11:30u - Kindcentrum het P@rk, Troelstralaan 45-49a, 6971 CN, Brummen (via zij-ingang gymzaal)

De partners van dit project zijn: Stichting Sportkompas, Kindcentrum Sterrenbeek, kindcentrum de Vossestaart, kindcentrum het P@rk, Fysiotherapie Eerbeek en Loenen, Stichting Hall Leeft en Stichting Vérian.

Heb je na het lezen van deze tekst nog vragen en/of opmerkingen, klik dan op onderstaande button om ons een e-mail te sturen.