Verhuur vergaderruimte

Rhienderoord beschikt over een vergaderruimte tot maximaal 30 personen inclusief beamer, wifi en flip over.

Geen huurkosten voor verenigingen, geen vereniging en toch huren? Dit is €10,- per uur.

Maak je tijdens onze openingstijden gebruik van de vergaderruimte als vereniging, dan betaal je hiervoor geen huur. Je betaalt dan alleen de kosten voor de consumpties die genuttigd worden.

Bij aanvang van de vergadering staan er kannen water klaar en is het mogelijk dat er tijdens de vergadering koffie, thee of fris geserveerd wordt. Dit bespreken we voordat je de vergaderruimte binnen gaat. Eventueel kan dit uitgebreid worden met een lunch en/of snacks.

Vragen of huren?

Vragen, of vergaderruimte Rhienderoord huren? Vul het onderstaande formulier in!

U heeft uw voornaam niet ingevuld
U heeft uw achternaam niet ingevuld
(Optioneel)
U heeft uw e-mailadres niet ingevuld
U heeft uw telefoonnummer niet ingevuld
(Optioneel)
Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.