Maak jij je graag onmisbaar door je in te zetten voor verbinding en zo beweging te realiseren?Verzorg je graag zwemlessen? Vind je het boeiend om gasten te woord te staan en hen naar beweging toe te leiden? Ben je iemand die graag omziet naar anderen?

Misschien ben jij dan een goede match met Stichting Sportkompas!Stichting Sportkompas zet zich in voor het bevorderen van een gezonde leefstijl en meer beweging voor alle inwoners van de gemeente Brummen. Wij geloven dat sport en bewegen essentieel zijn voor een gezond en gelukkig leven.Vanuit een veilige en vertrouwde omgeving laten wij jong én oud op een verantwoorde manier deelnemen aan de sport- en beweegactiviteiten.

Als medewerker van Stichting Sportkompas krijg je de mogelijkheid om bij te dragen aan deze belangrijke doelstelling. Je maakt deel uit van een gemotiveerd en enthousiast team dat zich dagelijks inzet voor een leven lang bewegen met plezier. Samen werk je aan het ontwikkelen van sportprogramma's en activiteiten die jong en oud stimuleren om meer te bewegen. Dit realiseren wij met onze vier afdelingen: Zwemzaal, Techniek, Horeca- en Receptie en Team Sportservice.

Wij zijn regelmatig opzoek naar nieuwe collega’s. Wil jij een bijdrage leveren? Dan nodigen wij jou uit om jouw motivatie en cv te sturen naar info@stichtingsportkompas.nl.